safari 2 - Reisverslag uit Debeza, Oeganda van Ellen,Sandra en Cora - WaarBenJij.nu safari 2 - Reisverslag uit Debeza, Oeganda van Ellen,Sandra en Cora - WaarBenJij.nu

safari 2

Blijf op de hoogte en volg Ellen,Sandra en Cora

24 Juni 2017 | Oeganda, Debeza

Zaterdag waren de fysieke toestanden gelukkig iets beter. Onze gids Steve liet ons ook vandaag weer heel veel moois zien, waaronder een indrukwekkende groep giraffen van meer dan 60 en een enorme kudde buffels van over de 100,verder de overblijfselen van het verblijf van Idi Amin. Het is eigenlijk moeilijk te beschrijven,je kunt beter ff de foto?s bekijken. In de middag maakten we een boottocht over een van de nijl meren. Weer bijzonder? Hippo?s en krokodillen en nog veel meer moois.
Zondag stond in het teken van de terugreis. Dus vroeg op en de hele dag in het busje schudden en rammelen????

• 25 Juni 2017 - 17:13

Ma En Pa V.d.Vliet:

Hallo Dames fijn dat het zo goed gaat met jullie
    geniet ervan kijkuit voor de krokodillen groetjes Ma en Pa

• 25 Juni 2017 - 19:06

De Kuipertjes :

leuke foto's en mooie reisverslagen

• 25 Juni 2017 - 20:42

Esther & Lars :

Super mams! De foto's zijn prachtig, heeel indrukwekkend. Stiekem toch wel jaloers! Lekker blijven genieten

• 25 Juni 2017 - 22:45

Linda:

Wat een geweldig weekend hebben jullie gehad,en wat een mooie foto's!!!

Succes en veel plezier met jullie tweede werkweek!

• 26 Juni 2017 - 11:00

Iris:

Wauw, wat een ervaringen weer...hobbelen en door elkaar geschud worden; ach, die oude botten blijken toch nog wel wat te kunnen hebben. En dan de prijs die jullie verdienden; zoveel dieren in grote aantallen. Gaaf zeg. Nu weer 'uitgerust' aan de slag. (vreemd genoeg zie ik helemaal geen foto's van beesten maar die zie ik dan later nog wel een keer. Belangrijker is het dat jullie het fijn hebben. Toi, toi, toi