3 en 4 juli - Reisverslag uit Ntoroko, Oeganda van Ellen,Sandra en Cora - WaarBenJij.nu 3 en 4 juli - Reisverslag uit Ntoroko, Oeganda van Ellen,Sandra en Cora - WaarBenJij.nu

3 en 4 juli

Door: Cora

Blijf op de hoogte en volg Ellen,Sandra en Cora

04 Juli 2017 | Oeganda, Ntoroko

Maandagmorgen.....de plicht roept weer! we gaan vanmorgen de stoof afmaken die we afgelopen week gemaakt hadden. We hebben de rookkanalen afgewerkt en de buitenkant netjes glad gestuct,weliswaar op z'n Afrikaans maar de eigenaresse was er happy mee. De kinderen waren zeer happy met je armbandjes Guldane!. Op de terugweg hout opgehaald om woensdag nog een keukenrek te maken. Het middagprogram was voor de microkredits. We bezochten een mattenvlechtster en een Matoke plantage welke opgestart waren mbv microkrediet. Het helpt de vrouwen echt om hun "bedrijfje"op te starten,mooi om te zien. Dinsdag bezoeken we een ziekenhuis. We waren uitgenodigd door 1 van de verpleegkundigen hier. Het zag er veel beter georganiseerd uit als het plaatselijk haelthcentre. Privacy en time management kennen ze hier totaal niet. Wel mooi om te zien hoeveel improvisatie vermogen er is.
s'Middags hebben we onze jurken opgehaald bij een van de plaatselijke kleermakers. We zijn klaar voor de farewellparty donderdag?

• 07 Juli 2017 - 20:00

Hans Klijn:

Wij zijn erg benieuwd naar alle indrukken en de prachtige verhalen!
    Hopelijk wordt het een mooi "tot de volgende keer"!
    Geniet van de laatste dagen, we wensen jullie een veilige reis en tot snel.
    Hans en Elly