Inderdaad bijna zover - Reisverslag uit Moordrecht, Nederland van Ellen,Sandra en Cora - WaarBenJij.nu Inderdaad bijna zover - Reisverslag uit Moordrecht, Nederland van Ellen,Sandra en Cora - WaarBenJij.nu

Inderdaad bijna zover

Door: Sandra Sinot

Blijf op de hoogte en volg Ellen,Sandra en Cora

08 Juni 2017 | Nederland, Moordrecht

Morgen over een week is het zover, dan gaan we op reis. Vorige week nog de laatste dingen geshopt en afgelopen weekend de koffer klaar gezet. Neem ik nou die trui mee of toch maar die andere...
Keuzes waar we ons straks vast niet meer druk om maken, maar wat ons nu nog even bezig houdt.
Ook nog even de laatste filmpjes kijken over Pelido, want een goede voorbereiding is het halve werk, toch...
Ik vind het een super kans dat ik behalve in het werk binnen mijn praktijk ook iets voor kinderen en volwassenen in Afrika ga betekenen. Als ik 1 kind en 1 volwassene blij heb kunnen maken, is mijn missie geslaagd.
Lieve mensen hier in Nederland, ik zal jullie straks best gaan mensen, maar gisteren zei iemand nog tegen me: laat de spanning los en geniet! Dat ga ik dan vanaf nu ook maar doen!

  • 08 Juni 2017 - 09:48

    Inge De Lange:

    Sandra en natuurlijk de andere meiden.
    Heel veel succes en plezier.
    Geniet en beleef jullie avontuur!
    Be careful!!

  • 08 Juni 2017 - 15:25

    Esther:

    He Sandra en anderen!

    Heb n fijne en zinvolle tijd daar! Ze boffen met jullie komst. Veel plezier met elkaar!

  • 08 Juni 2017 - 15:44

    Karin:

    Heel veel plezier en we blijven graag op de hoogte!

  • 08 Juni 2017 - 16:34

    Leontien:

    Lieve San. Super dat je je droom waar kunt maken. Ik ben heel erg trots op jou. Heel veel succes met het blij maken van ieder die daar op je pad komt. Dat gaat jou zeker lukken. Liefs Leontien

  • 14 Juni 2017 - 08:27

    Marianne Köster:

    Heel veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen,Sandra en Cora

Actief sinds 06 Juni 2017
Verslag gelezen: 431
Totaal aantal bezoekers 8998

Voorgaande reizen:

16 Juni 2017 - 10 Juli 2017

Pelido Oeganda

Landen bezocht: