vervolg Masaka - Reisverslag uit Masaka, Oeganda van Ellen,Sandra en Cora - WaarBenJij.nu vervolg Masaka - Reisverslag uit Masaka, Oeganda van Ellen,Sandra en Cora - WaarBenJij.nu

vervolg Masaka

Blijf op de hoogte en volg Ellen,Sandra en Cora

18 Juni 2017 | Oeganda, Masaka

Vanmorgen zijn we opgehaald door Chantal Dekkers, regio coördinator van Be More hier in Oeganda. Met haar zijn we doorgereisd naar Masaka. Vier uur in de auto met uiteraard een stop op de evenaar! Al rijdend veel indrukken van het land en van Chantal veel gehoord over het leven hier, de gewoontes en de projecten van Be More.

Morgen gaan we naar Kiononi (Pelido)
Dan gaat het echt beginnen.

• 18 Juni 2017 - 17:26

Y.verbeek@zonnet.nl:

super trots op jullie wens jullie een fijne en leerzame tijd

• 18 Juni 2017 - 20:46

Ellen Sandt :

Wat heerlijk om jullie belevenissen hier te kunnen volgen. Ben benieuwd naar jullie verhalen. Ik heb bewondering voor jullie! Liefs en een dikke kus voor mijn naamgenoot.

• 19 Juni 2017 - 16:37

Jacqueline Scheffers:

Goed om de berichtjes te volgen zo . Veel plezier !
    Groeten uit Tropische Nederland

• 19 Juni 2017 - 20:30

Iris:

Goed te lezen dat jullie nog even hebben relaxen voordat jullie aan de slag moeten. Leuk ook dat Botanische T-shirt Cora! Prachtig zo'n veranda en zo'n luie hangmat. Al aan elkaar gewend? Hopelijk worden jullie hartelijk ontvangen in Pelido; jullie verdienen het. Toi-toi-toi

• 20 Juni 2017 - 03:42

Toos Bakker:

@ Cora... En ineens was je weg! Daarom een suc-6 wens via de blog! Ik wens jou, (en jullie) heel veel plezier! Het echte werk gaat nu bijna beginnen las ik, dus nogmaals veel plezier en mooie momenten toegewenst! Groetjes!

• 20 Juni 2017 - 16:51

Guldane:

Hoi cora en ellen (en natuurlijk ook sandra

• 21 Juni 2017 - 18:19

Grada:

Hallo San. Hoe gaat het met je en jullie?
    We stappen nu in 't vliegtuig.
    Groetjes Grada