Safari! - Reisverslag uit Kasozi, Oeganda van Ellen,Sandra en Cora - WaarBenJij.nu Safari! - Reisverslag uit Kasozi, Oeganda van Ellen,Sandra en Cora - WaarBenJij.nu

Safari!

Blijf op de hoogte en volg Ellen,Sandra en Cora

23 Juni 2017 | Oeganda, Kasozi

Ons weekend stond in het teken van :de Safari!!! Vrijdagmorgen om 5 uur op pad naar Muchisonfalls,een natuurpark in het noordwesten van Oeganda. De kwaliteit van de weg en de duur van de trip hadden fysiek nogal wat gevolgen voor ons?.3 middelbare meiden. S?Morgens overleefden we eerst Kampala. Een ware krioelende massa die onderweg was per fiets,bodaboda,lopend of per auto. Na heel veel rammelen en schudden bereikten we ons doel en dat maakte heeeeel veel goed. Eerst de Murchison waterval en vervolgens: olifanten ,giraffen,bavianen,waterbokken,buffels ,de meest bijzondere en kleurige vogels?..teveel om op te noemen. Om 7 uur s?avonds bereikten we onze lodge. Mooie safaritenten,een douche en goede bedden?.precies wat we nodig hadden??

• 25 Juni 2017 - 15:08

Jannie:

Geniet van al het moois wat jullie zien en beleven!